לא מעט נשים וגברים חולמים על שפתיים מלאות ומעוצבות. מי שלא ניחן במראה של שפתיים סימטריות ויפות, יכול ליהנות מטיפולי פיסול שפתיים, במטרה להבטיח לעצמו את התוצאה הרצויה.

בזכות הטכנולוגיה של היום ושיטות הטיפול המתקדמות ביותר, כולם יכולים ליהנות משפתיים בשרניות, מלאות וחושניות.

החוכמה היא כמובן לפנות לקליניקה מקצועית ואמינה, שמתמחה בתחום ומסוגלת לספק לכם את המענה האידיאלי ביותר עבורכם.

כדאי לוודא כי הטיפולים מתבצעים על ידי רופא מוכר וידוע, בעל ניסיון של שנים בתחום. זוהי הדרך היחידה לוודא כי הטיפול יוביל לתוצאות הרצויות ביותר.

פיסול שפתיים - איך זה עובד?

פיסול שפתיים – מה מעולם לא סיפרו לכם?

רוב הנשים חולמות על שפתיים מלאות וחושניות, שמוסיפות מראה מושך ואסתטי לפנים.

שפתיים מסוג זה מקושרות ליופי וחושניות, לכן אין זה מפתיע כי מרבית הנשים ירצו לשדרג את הנראות של השפתיים שלהן, במיוחד אם מדובר על שפתיים דקות או אסימטריות.

כמו כן, כדאי לזכור כי גברים רבים ישמחו גם כן לעבור טיפולי פיסול שפתיים, מאחר ורבים מעוניינים לעבות ולמלא את השפתיים שלהם וכמובן לעצב אותן באופן שיתאים למבנה הפנים.

היום ניתן לבחור או לשלב בין טיפולי בוטוקס להרמת השפה העליונה לבין טיפולי מילוי. בעוד שטיפולי הבוטוקס נועדו לספק שפתיים במראה טבעי ועדין יותר, טיפולי המילוי יוכלו להעניק לכם מראה דרמטי ומודגש יותר.

לכן חשוב להגיע לפגישת ייעוץ, במטרה לתאם ציפיות ולהבין מהו הטיפול המתאים ביותר עבורכם.

במהלך פגישת הייעוץ הרופא יבחן את מבנה השפתיים ומבנה הפנים שלכם, במטרה לבחור בתוכנית הפעולה האידיאלית ביותר עבורכם.

כיצד מתבצע פיסול שפתיים?

פיסול שפתיים באמצעות חומרי מילוי מתאים במיוחד לאנשים בעלי שפתיים צרות וחסרות נפח.

הטיפול מושלם עבור אנשים בעלי שפתיים לא פרופורציונליות או שפתיים הזקוקות לתיחום.

לאחר פגישת הייעוץ ותיאום הציפיות תגיעו לטיפול עצמו, שיתחיל במריחת משחת אלחוש למניעת כאב ואי נוחות. בשלב הבא הרופא יזריק את חומרי המילוי לנקודות אסטרטגיות שנבחרו מראש, על מנת להבטיח לכם את התוצאה הרצויה ביותר.

בהמשך הרופא ימולל את השפתיים ויעצב את חומר המילוי שהוזרק לתוכן, על מנת למנוע גושים. לאחר הטיפול השפתיים יהיו נפוחות והן עלולות להיראות לא סימטריות, אך הנפיחות תרד מעצמה לאחר מספר ימים.

ההחלמה הינה מידית וניתן לחזור לשגרת החיים מים לאחר הטיפול. 

אנו בקליניקה של ד"ר דוד מור-יוסף נשמח לספק לכם טיפולי פיסול שפתיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בנוסף לטיפולים נוספים כמו עיבוי שפתיים ועוד.

אנו משתמשים בחומרים האיכותיים והאמינים ביותר ובשיטות הטיפול המתקדמות והיעילות ביותר בשוק.

ד"ר מור-יוסף הינו רופא מנוסה ומיומן, המתמחה בטיפולים אסתטיים. אנו מציעים מגוון רחב של טיפולים אסתטיים מתקדמים ונשמח להתאים לכם את הטיפול האידיאלי ביותר עבורכם. כל הטיפולים מתבצעים על יד ד"ר מור-יוסף עצמו, דבר שמבטיח לכם שקט נפשי וידיעה כי אתם נמצאים בידיים טובות. צרו קשר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות