היום ניתן למצוא בשוק לא מעט שיטות להצערת עור הפנים, מאחר וכולם היו רוצים ליהנות מפנים צעירות ומושכות יותר. הדבר נכון הן לגבי נשים והן לגבי גברים, מכיוון שהיום כולם רוצים לשמר את המראה הרענן והאסתטי.

כדאי לזכור כי חלק מהשיטות יהיו יעילות יותר מאחרות וחלק מהשיטות יתאימו יותר לסוג העור שלכם. לכן חשוב מראש לפנות לקליניקה ברמה הגבוהה ביותר, שמתמחה בתחום ומספקת ייעוץ והתאמה אישית.

רופא מנוסה ומיומן יוכל לבחון את סוג העור שלכם ולהציע את תוכנית הטיפול האידיאלית ביותר עבורכם, תוך כדי מתן הסבר לגבי היתרונות והחסרונות של כל טיפול.

שיטות להצערת עור הפנים
שיטות להצערת עור הפנים

שיטות להצערת עור הפנים שכדאי להכיר

  1. פילינג כימי פילינג כימי מסוגל לחדש את עור הפנים שלכם ולהעניק לו נראות זוהרת ורעננה יותר.
    הפילינג מאפשר לקלף את שכבת העור העליונה ובכך לעודד את התחדשות תאי העור. התאים החדשים שנוצרים יספקו לכם מראה עור אחיד ומתוח יותר, מאחר והם עוד לא נפגעו כתוצאה מקרינת השמש או אורח החיים המודרני.
    רקמת העור החדשה תאפשר לטשטש את הנראות של קמטוטים ופיגמנטציה והיא תספק לכם מראה עור מוצק יותר.
    כדאי לציין כי ניתן לבצע פילינג שטחי, בינוני או עמוק, בהתאם לרמת החדירה הרצויה לשכבות העור. תקופת ההחלמה מהטיפול תלויה כמובן בעומק החדירה, אך גם התוצאות יהיו משמעותיות יותר בפילינג עמוק יותר. הטיפול מתאים לכל מי שסובל מכתמי פיגמנטציה, קמטוטים, צלקות אקנה וכדומה. סוג הפילינג האידיאלי עבורכם ייקבע במהלך פגישת הייעוץ עם הרופא. חשוב לבצע את ההנחיות לאחר הטיפול וכמובן להימנע מחשיפה לשמש ולהקפיד על מריחת קרם הגנה כל 3 שעות.
  2. מזותרפיה מדובר על שיטה רפואית שנועדה לפצוע את העור באופן מבוקר, במטרה לעודד את התחדשותו ולגרום למראה עור צעיר יותר. הטיפול מחייה ומזין את העור ומעניק לו גמישות ומראה רענן ומוצק יותר. במהלך הטיפול מוחדרים לפנים של המטופל מחטים ייעודיות, שנועדו לפצוע את העור באופן מבוקר. המחט מחדירה לתוך העור חומרים פעילים ונוזלים, המזינים את העור ומעודדים את התחדשותו. ההזרקה של החומרים הפעילים לשכבות העמוקות של העור מאפשרת ספיגה איטית, לכן ניתן לבצע את הטיפול בתדירות נמוכה יחסית. מומלץ להקפיד על סדרה של טיפולים, על מנת להשיג את התוצאה האופטימלית ביותר. 

אנו בקליניקת ד"ר דוד מור-יוסף נשמח לספק לכם את השיטות היעילות והמתקדמות ביותר להצערת עור הפנים. אנו קליניקת בוטיק ייחודית, המתמחה במגוון רחב של טיפולים אסתטיים שונים, המתבצעים באמצעות שיטות הטיפול המתקדמות ביותר והחומרים האיכותיים ביותר בשוק.

כל הטיפולים שלנו מתבצעים על ידי ד"ר מור-יוסף, כך שתוכלו תמיד לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות ומיומנות. ד" מור-יוסף מחזיק בוותק וניסיון של שנים בתחום האסתטיקה הרפואית והוא מקפיד להישאר מעודכן בטיפולים ובשיטות החדשות ביותר בשוק. לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי, צרו קשר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות