נשים רבות מתעניינות בטיפולים שנועדו להגדיל את השפתיים ולשפר את הנראות שלהן.

טיפולים אלו מתאימים כמובן גם לגברים, המעוניינים לעצב את השפתיים שלהם, לטפל באי סימטריה וליהנות ממראה אסתטי יותר.

חשוב לציין כי בניגוד לשימוש בחומצה היאלורונית, שנועדה להעניק נפח וצורה מסוימת לשפתיים ואף לטפל באסימטריה, בוטוקס מאפשר לשתק את שרירי ההבעה באזור השפתיים ובכך לטשטש קמטי הבעה באזור ולהרים מעט את השפה העליונה.

בשל זאת, טיפולי שפתיים אינם נעשים על ידי בוטוקס לשפתיים, אלא המומחים עושים זאת על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית בשפתיים.

חשוב לציין כי הטיפול חייב להתבצע אך ורק על ידי רופא מוסמך, לאחר התייעצות מקצועית ותיאום ציפיות. הרופא אמור לסייע לכם להבין מהן האופציות האפשריות במסגרת הטיפול ולוודא כי אתם מבינים את התוצאה הצפויה, הסיכונים ותופעות הלוואי.

כמו כן, זה בדיוק הזמן להציף שאלות, חששות וכל דבר אחר, שעלול להטריד אתכם לגבי הטיפול.

בנוסף, כדאי לציין כי במהלך פגישת הייעוץ הרופא אמור לבחון את שיטת הטיפול והגישה המתאימה ביותר עבורכם, בהתאם למבנה השפתיים ומבנה הפנים שלכם.

בוטוקס בשפתיים? טעות נפוצה

אז במה משתמשים – בוטוקס לשפתיים או חומצה היאלורונית? 

לאחר שלב הייעוץ נקבע מועד לטיפול עצמו. במהלך הטיפול מוזרק חומר הרדמה מקומי באזור השפתיים, על מנת למזער את אי הנוחות שלכם.

בהמשך, נעשית הזרקה מדודה של חומצה היאלורונית באופן אסטרטגי, בהתאם לתוכנית הטיפול שהותאמה במיוחד עבורכם. המטרה היא להרים מעט את השפה העליונה, במטרה להשוות לה מראה מודגש יותר.

כל התהליך אורך בין רבע שעה לחצי שעה בלבד וניתן לחזות בתוצאה באופן מידי.

עם זאת, כדאי לציין כי מדובר על פתרון זמני, מאחר וברוב המקרים יהיה צורך לחזור על הטיפול כעבור שנה – שנה וחצי. מדובר על טיפול בטיחותי לחלוטין, שיכול לשפר את הנראות של השפתיים שלכם.

הדבר יכול לתרום לדימוי העצמי ולביטחון העצמי של חלק מהנשים והגברים. 

בוטוקס בשפתיים אאוט, חומצה היאלורונית IN

טיפול חומצה היאלורונית באזור השפתיים יכול לתרום המון לנראות הכללית של הפנים. כדאי לזכור כי מאחר והשפעות הטיפול מתפוגגות עם הזמן, אין שום חשש מתופעות לוואי מתמשכות.

עם זאת, כדאי להכיר את תופעות הלוואי האפשריות, הכוללות נפיחות, אי נוחות באזור ההזרקה והתפתחות של חבורות.

מדובר על תופעות לוואי זמניות, החולפות לרוב תוך מספר ימים.

ניתן להקל על תופעות הלוואי באמצעות משככי כאבים ושימוש בקרח. הטיפול יוביל לתוצאות טבעיות ועדינות, לעומת טיפולי מילוי שפתיים או פרוצדורות כירורגיות ייעודיות, שנועדו לספק תוצאות דרמטיות יותר.

אנו בקליניקת ד"ר דוד מור-יוסף נשמח לספק לכם טיפולי חומצה היאלורונית. אנו קליניקת בוטיק ייחודית המספקת מגוון רחב של טיפולים אסתטיים ברמה הגבוהה ביותר. כל הטיפולים נעשים על ידי ד"ר מור-יוסף, המחזיק בוותק וניסיון של שנים בתחום. אצלנו תקבלו יחס אישי, ליווי צמוד לכל אורך הדרך וכמובן שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובשיטות הטיפול המתקדמות והיעילות ביותר. למידע נוסף ותיאום תור לייעוץ, צרו קשר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות